Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Thursday, June 17, 2010

The layers of darkness

Posted by zlanz


1:22 pagi
malam jumaat..

kegelapan malam-malam cmni hati aku pon turut rasa gelap,sunyi,syahdu....fikiran mula ntah kemana2,tp lately siang2 ari pon sama jer.hmm..pe da nasib gua beb. penat je pale otak aku ni pikirkan itu ini,tp solving n tindakan x seperti yg difikirkan or dengan kata lain aku xde abiliti,lemah,longlai,haru..saruuuuu..pikir2 balik pe la nasib aku ni,rezki pon ssh..bis study ingat senang la dpt keje, tp..6 nk masuk 7 bln, stil xde duit sndri or org putih kata unemployed. susah siot xde duit..nk wt ape2,nk p mana2, nk merangkak pon sosah maa..even nk jaga ati org pon ssh..sbb xde duit. spe la aku ni,bdk yg slalu pk masalah,cm byk je msalah..tp masalah nyer aku sk pk masalah. rasa juga down..tp ada gak la kwn2 bg supot,parent pon sama..aku jz pk skang ni,npe aku cmni,rezki lmbt,bkn aku x usaha tp ntah..ada sumthing kot..meb idup aku x berkat.sbb tu aku cmni..well aku ni xde nk satisfy diri aku sorg..suma org kt keliling aku,klu blh aku nk satisfy..tp skang aku sndri pon ntah ape2, so aku sedr la...ntah,nk bg da bes tuk org len,tp x mampu..bab2 nk jaga hati org ni la paling ssh,well diri aku bkn diri org len,ape org len rasa x sama aku rasa..aku da letak jauh2 pasaan aku,keinginan aku..just nk satify other parties,tp aku manusia biasa,aku da perhambakan diri aku tuk org len, sbb aku akan hepi bila org hepii..x kesah la cane pon..tuk diri aku, aku go on je idup aku,xde nk demand lebey2,juz leh idup normal da..ati aku ni sndri aku da x pk..aku dapat rs bhgia if aku dpt bantu org len bhgia...tp siapa aku tuk satisfy suma tu..if diri sndri pon x terjaga,nk wt org len hepi konon.bodoh juga aku ni..well,ssh tol nk jaga ati org,then bl ada terseksa ngan aku..lg la aku rasa tol2 loser. bl da cmni, elok gak aku rasa aku join sukarelawan p gaza,klu israel tembak pon,mati syahid,berguna gak aku kt agama kn..itu la, dr idup wt dosa n wat sakit ati org,or wt org sedih..ape2 pon aku kena truskan hidup gak,idup idup n truskan idup..aku ckp cmtu pon kdg2 jer klu aku rs down sgt. tp klu ada org rasa terseksa ngan aku, ckp la trus trang, ati korang pon penting gak..jgn la jd cm aku,konon nk wt org hepi, sbb aku ni rs hepi je bl aku leh wt org hepi..so pasaan aku ni aku da biasa cmni,sedih pedis terasa pon.da aku cmni..nasib la da sorrow worrior..konooooooooooonnnnnnnnnnnn.....

0 comments:

Post a Comment