Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Thursday, July 23, 2009

Terbang..

Posted by zlanz


Bila ku pandang langit, teringin je aku terbang,tp aku xder sayap dol..msti syok klu leh terbang, sorang2 xder org nk kaco..aku blh pegi mana2 je tanpa sekatan,tol ke roadblock ke..hmm..aku nk jg tgk lagak manusia skang, penuh dugaan dan kekejaman..ape ek org len buat? tp act dunia ni kejam sangat. dunia ni macam x adil dah. macam x guna jadi baik pasal suma orang pon x baik..mana pegi orang baik? aku? mmg la tergolong sama. tp aku nk jadi baik..tp tuhan slalu uji aku. ujian demi ujian aku tempuh.nasib aku x mcm org lain. tp aku kena teruskan hidup juga. ni da tertulis buat aku, redha dan terus berusaha, then tawakal la. suka duka berselang seli,namun ni la hakikat sebenar kehidupan. segala pahit manis mendewaskan kita.yang penting kita akui akan kebesaranNya. Dia maha kaya, maha kuasa.. bahagia yang kita rasa bukan milik kita sebenarnya, kita hanya mampu cari kebahgiaan itu. Apa yang berlaku pasti x mampu di ubah,namun apa yang bakal berlaku kita berhak merancang, tp bukan kita yang menentukan. namun bagi aku, aku hanya nk tgu je apa yang aku hadapi hari2 esok,bukan mlas nk pikir,tp aku takut berimpian..mungkin kebahgiaan atau mungkin juga penyeksaan, cane pon akan ku tempuh jg.bersiap untuk menerima ape jua yang terhidang untuk aku. ape2 pon im stil a worrior, im fighting to survive.."u r still alive if u feel the pain"-GI Jane..

0 comments:

Post a Comment