Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Friday, May 8, 2009

Berakhirnya Semester 7

Posted by zlanz


Setelah tamat sesi presentation pagi td maka tamat la sesi study aku utk sem ni. tapi repot x siap lagi.huhu..xpe la. aku pun da pulun yang terbaik, terpulang la kt bebudak group aku yang lain. aku percaya diorang leh buat..ape2 pon aku nak simpulkan cikit pasal dis sem. Sem ni byk juga dugaan untuk aku, aku berjuang untuk habiskan belajar aku dis year juga,da 7 tahun aku kt shah lam nih.. but seem so hard, juz try ma best after all. Bermula awl semester ngan dugaan, hm..so much damn pressure juga. rasa cam nk quit je. Permulaan yang x memberangsangkan.. tp aku cabar juga diri aku, walaupun dah 'feel' x cam dulu berbekalkan doa n dekatkan diri padaNya. Akhirnya aku masih di landasan ni, Alhamdulillah.. Fighting between luv, study and future..n byk juga perkara yang terjadi di sekeliling aku yang sedikit sebanyak menyedarkan aku. Ni semua kuasa Dia..Kita manusia hanya mampu merancang, tapi ketentuan adalah milikNya. berusaha selagi termampu. Ape2 pon aku tetap harap yang terbaik untuk semester ni, even aku terasa cam xbest je.huhu..lantak la.janji aku dh usaha.misi aku abiskan study tahun ni juga. Kepada mbe2 semua, kuatkan smagat utk terus berjuang, slalu positif and ingat masa depan kita milik kita..

0 comments:

Post a Comment